Lyxig dag för en mamma.

Idag hade jag den bästa natten och morgonen sen jag blev småbarns förälder. Alla andra dagar har jag fått gå upp 4-5 gånger per natt och fått starta dagen vid kl. 05-06. 😴
 
Går kvällen var dock väldigt jobbig, då Melwin vart så övertrött så ingenting fungerade och sova vart det sista han skulle göra. Så flera timmar av otröstligt skrik, men efter jag stått och vaggat honom i famnen i en timme och sjungit lugna barnlåtar så fick jag honom tillslut att koppla av och somna vid midnatt.. 
 
.. Men sen har han sovit. 🙏 Sov jättebra hela natten, behövde bara gå upp 2 gånger och bägge gångerna vart det inget skrik och somna om gjorde han snabbt. Jag fick för första gången sova ut och kunde ligga kvar i sängen länge och bara dra mig. Kändes riktigt lyxigt!
Jag gick upp kl. 11 idag. Jag brydde mig inte om att hela förmiddagen försvann. Inte idag. 😌
 
Sådana här dagar är sällsynta, så idag njuter jag.
 
Nu är Melwin redan 5 veckor och 2 dagar gammal. Känns som att han växer alldeles för fort.
Han är väldigt stark i kroppen och nacken. Lyfter huvudet utan problem och håller det uppe länge. Han vet hur man ska göra för att gå och går gärna på mamma och pappa när vi håller i honom. 💗