Idag hade du BF.

Tänk att idag vart dagen då Melwin vart beräknad. Men vi är så glada över att få ha njutit av hans närvaro redan i 13 dagar. 😍
Jag visste av min magkänsla redan tidigt i graviditeten att han skulle komma tidigare, kanske inte så mycket som 13 dagar för tidigt men han vart mer än välkommen även då. Min mage hade ju varit både stor och superhård ett bra tag, så jag tänkte hela tiden att han får ju inte plats där inne. Kanske vart det han kände också och vart redo för att inta den nya världen. Jag är så otroligt tacksam över min familj och mitt nya liv som mamma!
 
En annan sak jag fascineras av är hur fantastisk kvinnokroppen är. Efter att ha varit gravid i 9 månader med en växande mage och en massa andra kroppsförändringar, så återställer sig kroppen väldigt snabbt efteråt trots allt vad den har fått gå igenom.
Nu återstår det bara att komma igång med träning igen och stärka kroppen. Men det får vänta ett tag till, än känner jag att min kropp behöver ta det lugnt och återhämta sig färdigt.
 
En vecka innan han föddes ungefär..
..Och här nästan 2 veckor efter hans födsel.
 
Vi kan inte få nog av dig!💗