Tänder skrämmer iväg sömnen.

Inatt måste vara sämsta natten hitills, då sömnen har lyst av sin frånvaro. 
😴 En bebis som bytat ut sömnen mot sparkar, slag, prat och skrik, fipplar med tungan och gör märkliga smask ljud och konstiga kroppsrörelser mot att inte somna. Jag har försökt med allt jag kunnat komma på men nope, ingenting har hjälpt. Trots den extrema tröttheten så hade han bestämt sig för ingen sömn. Varför? Jag tror att det är hans andra tand som spökar. Den har kommit upp men inte helt. Vi får aldrig kolla i hans mun men ibland kan man "råka" titta in när han visar omedvetet. Såg imorse att tandköttet fortfarande är öppet runt tanden, så jag tror helt klart att det är problemet! Lillskrutten ❤️🦷
 
Han gillar dock än iallafall att få tänderna borstade, kliar nog skönt i munnen. Han har fått en söt bamse-tandborste och tandkräm 🥺 så gulligt! 
 
Mamman går på kaffe idag för att klara dagen, men känner mig piggare än vad jag borde göra. Måste vara att det är fredag, sol och såklart allt kaffe. ☀️🥶☕
 
Melwin har nu somnat iallafall, får ta igen saknad sömn nu på förmiddagen.